OpenOffice

Video »

Obilježja OpenOffice platforme

Proizvodi »

Pogledajte sve proizvode OpenOffice-a

Povezuje vaše komunikacije i omogućuje vam da povećate učinkovitost vaše organizacije.
Informacijska tehnologija revolucionalizirala je način na koji tvrtke razmjenjuju informacije i ideje. Problem je u tome da sva elektronska pošta, poruke, glasovna pošta i telefonski pozivi kojima ste zasipani utječe na produktivnost. Usprkos tome što se cijeli radni dan javljate na telefon, svejedno ćete propustiti neke važne pozive. Ali, sada možete povezati sve najvažnije komunikacije koje potiču razvoj vaše tvrtke i osigurati njezin budući uspjeh. Uz pomoć HiPath OpenOffice iz Siemens komunikacija.

Komunikacija je ključna. Pojednostavimo je.
HiPath OpenOffice spaja vaše komunikacije i stvara skladan komunikacijski sustav s programima i aplikacijama koje vaše osoblje koristi svaki dan. Vaše telefonske pozive, pretinac govorne pošte, konferencijske pozive, faks i slanje poruka možete povezati u jedinstveno objedinjeno rješenje koje marljivo radi za vas. To znači da vaši zaposlenici mogu činiti isto.

Neke od prednosti rješenja HiPath OpenOffice jesu:

  • Integrira komunikacije i poslovne procese
  • Uvodi dramatična poboljšanju u poslovanju
  • Povećava produktivnost i profitabilnost
  • Skladno razmjenjuje informacije s bilo koje lokacije
  • Nema potrebe za nagađanjem i uzaludnim gubljenjem energije
  • Smanjuje operativne troškove
  • Članovi tima ili zaposlenici uvijek su lako dostupni

Jednostavno i lako komunikacijsko rješenje za tvrtke u razvoju.
HiPath OpenOffice je rješenje u sklopu objedinjenih komunikacija koje uključuje najmoderniju internetsku govornu tehnologiju. Namijenjeno je posebno malim i srednjim poduzećima, a budući da koristi istinski otvorene standarde, skladno se integrira u vašu postojeću informacijsko-tehnološku okolinu. Nema potrebe za uklanjanjem i zamjenom postojeće infrastrukture; HiPath OpenOffice lako je instalirati, koristiti, upravljati i održavati. Nadalje, može ga bez problema koristiti od 20 do čak 150 korisnika. Prema tome, osim što vam omogućuje da izgradite dodatne kapacitete, može se također prilagoditi bilo kakvom rastu i promjenama koji su rezultat vaše povećane produktivnosti i profitabilnosti.